You must like first for see video!!

Komen Dr Danial terhadap Mufti Negeri Sembilan

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
42 views
Lazada Malaysia

Komen Dr Danial terhadap Mufti Negeri Sembilan

Video Rating: / 5

Jangan lupa sharekan video ini. Supaya pahala kita bersama berantaian.

Category: Ustaz Dr.Danial Zainal Tags: , , , , ,
banner 468x60

Related video

20 Responses

  1. author

    Rashidi Zakaria3133 weeks ago

    Nampak sangat dr ini tak faham apa itu wahabi mungkin dia juga wahabi jgn cuba mengeruhkan lagi kaadaan ..

    Reply
  2. author

    Singa Putra3 weeks ago

    Menganggap adat pepatih lebih baik dari hukum faraid yg Allah perintahkan. Nauzubillah minzalik. Tidak hairan kenapa org munafik neraka paling dlm.

    Reply
  3. author

    Zainudin Kanipah3 weeks ago

    Tetapi jangan mudah mudah membida,ah kan orang lain.

    Reply
  4. author

    Tokey Cili3 weeks ago

    Dengar shj ustaz bersuara dah tau dah gayanye mcm bau2 tu ade

    Reply
  5. author

    kamal mansor3 weeks ago

    Memang la Dr Ikut..Alquran dan Hadis dan kitab 2..mukhtabar..Tapi kena berguru..Bukan pakai aqal je…dr mahir dlm Sains..tak semesti..dlm Agama..Kita kena Belajar ilmu Nahu,Saraf,Balghoh,maani,bayan,Usulfiqh..Macam 2lagi..baru Boleh ckp pasal Agama..Bukan aqal semata 2.

    Reply
  6. author

    Wan Zahari3 weeks ago

    tu la ustad, ada mufti pun tak fhm apa itu wahabi yg sebenar..

    Reply
  7. author

    amir panglimahitam3 weeks ago

    ramai wahabi dah dikesan..

    Reply
  8. author

    azman yunus3 weeks ago

    Berlapang dada la terima pandangan ustaz/ulamak jgn duk pertikai je ..sampai bila pun xselesai

    Reply
  9. author

    Badiuzzaman Mohamed3 weeks ago

    tepat tu dr. tk perlu berimamkan imam2 mekah & madinah la kalau begitu

    Reply
  10. author

    joe jett3 weeks ago

    73 pintu..yg smpi hnya 1 jln..abis tu kalu yg ni ckp yg tu slh..yg tu ckp yg ni salah..kitorank yg bodoh buta tuli yg nk bljar ni cmne??

    Reply
  11. author

    Shariff Muhammad3 weeks ago

    Kenal pasti dulu samada isu tersebut cabang atau pokok! Adoi…islam itu dimiliki oleh setiap orang muslim, akhirnya kita sendiri yang akan tanggung dihadapan Allah swt..bukan mufti, sultan, imam, ustaz…belajar, faham, beramal..

    Reply
  12. author

    zulkifli pilus3 weeks ago

    Songkok murabbal pun bidaah tu…setat

    Reply
  13. author

    office user3 weeks ago

    Anti hadis g 99999

    Reply
  14. author

    Faisal Hussaini3 weeks ago

    Tuan Danial…pergilah jumpa dulu ulama baru berbicara. Jangan buat statement yg cetek ilmu.

    Reply
  15. author

    ibnu abdul aziz3 weeks ago

    Bala yg sgt besar..

    Reply
  16. author

    Karimah Yusoff3 weeks ago

    apa yang dr zainal cakap ni….cerita katun ke….kat mekkah tu adalah hak mutlak ALLAH lagi pun mazhab diorang mazhab HAMBALI KITA KAT MALAYSIA BERMAZHAB SYAFIE dari keturunan BANI Hashim dan ABDUL MUTTALIB

    Reply
  17. author

    sabariah Ayob3 weeks ago

    sebagai orang islam..lebeh lah belajar bab agama jangan pandai nak komen je

    Reply
  18. author

    Skye Jane3 weeks ago

    tolong bagi pencerahan apasal banyak sangat ustaz
    utube sekarang ni hah apasal?

    Reply
  19. author

    CUBAAN CUBAAN3 weeks ago

    Dr, kamu tak belajar agama sedalam mereka yg belajar agama, so tak layak bercakap dlm hal ni. Dr, pendidikan kamu di mana? 1.Sekolah Rendah Jelutong,
    2.Sekolah Menengah Jelutong, Pulau Pinang.
    3.Sekolah Menengah Penang Free. 4.Sambung belajar di Universiti Iskandariah, Mesir – jurusan perubatan. Cakap topik
    medic yg kamu belajar ok la.

    Reply
  20. author

    Arzain Mension3 weeks ago

    dr daniel ni pun satu hal jgk…jnis x paham knpa sesorg itu digelar wahabi dan diharamkn di negeri 9.

    dr daniel ni nmpknya phm hnya kpd knpa wahabi diharamkn…dan disokong plk dgn hujah yg diberi kononnya phman yg lain itu adalah khilaf ulama.

    sedangkn…punca utama knapa sesorg itu digelar wahabi adalah kerana kerasnya tentangan puak2 yg dikata wahabi ini kpd apa yy telah mnjadi khilaf diantara para ulama2..sbg cth baca yasin mlm jumaat dan selainnya…

    lalu…disana dr daniel berhujah kononnya marilah berlapang dada diantara khilaf mazhab..sedangkn pada masa yg sama dr daniel menuduh puak yg satu lgi mngambil tindakan yg silap dan mngatakn mufti ini tidak mngambil sikap berlapang dada…walhal yg memulakn jnis sikap yg tidak berlapang dada ini adalah dari puak2 yg digelar wahabi itu sendiri.
    walahuaklam…

    Reply

Leave a Reply