You must like first for see video!!

Tanyalah Ustaz – Persoalan Di Alam Barzakh Ustaz Haslin Baharin (ustaz bollywood)

Video Rate:
0 / 5 ( 0votes )
29 views
Lazada Malaysia

Tanyalah Ustaz - Persoalan Di Alam Barzakh Ustaz Haslin Baharin (ustaz bollywood)

Ustaz paling lawak dan best skang ni… Selamat menonton…Video Rating: / 5

Jangan lupa sharekan video ini. Supaya pahala kita bersama berantaian.

Category: Ustaz Haslin Tags: , , , , , , ,
banner 468x60

Related video

20 Responses

  1. author

    kalalah0074 weeks ago

    alam barzakh tidak wujud..
    tuhan maha adil dia tidak akan menyiksa sebelum diberi keputusan pada hari pengadilan,..
    kerana sifat tuhan itu maha adil dan penyayang..
    Quran 3/25

    Reply
  2. author

    Dewy Sariat4 weeks ago

    Suka dengan cara penyampaian Ustaz Bollywood..mudah diterima oleh semua golongan terutama kanak-kanak dan remaja.

    Reply
  3. author

    Hasan Radin4 weeks ago

    bagus sekali.penyampaian yg amat jelas..moga allah merahmati para ustaz.teruskan us
    aha.

    Reply
  4. author

    Sardi Binzahari4 weeks ago

    Baik pnya

    Reply
  5. author

    Zarina Penaga4 weeks ago

    ALHAMDULILLAH..

    Reply
  6. author

    Amet Farah4 weeks ago

    xpernah jemu…saya bnyak kali keja ulang ja..1 hari mesti skali..

    Reply
  7. author

    MrBalok854 weeks ago

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Reply
  8. author

    Adawani Buraqi4 weeks ago

    Kpd semua ank2 muda akhr zaman .tarikat barat yg merosakkn hdpn yg musnah kn hdpn yg rosak kn hdpn yg bnyk melaku kn maksiat.judi.mabuk.sex haram laki dn laki .perumpuan n perumpuan kamu rasa bngga dgn rambv berwarnawarni dgn pakain dgn makeup .nauzubillah, maseh beruntung hepn d malaysia makan minum pakaian dgn serbe serbi ada . Alangkah baiknya ada ustad2 yg sanggup meluahkan kata2 murni nasehat2 yg baik.yg mahu selamat kn kt pd hari setelah kt mati nanti.d dlm lubang kubor d alam barzah.syukor ld situ akan kt d lihat kn dn menyesal kalau ble nak hidup semula,da terlambat wahai maknusia ,apalg pd tiap2 hr ? 3x dlm 1minggu semua roh org yg da mati akn balek ke rmh mrk dn lihat apa kah yj maseh hdup sedang buat ? Kalau mrk sdng mendegar nasihat agama .bc quran.solat.puasa.zikir.selawat.bc maulud.berzanzi atau apa saja ibadah ,roh2 itu akn pulang kekubur dgn gembira .tetapi kalau mrk sedang buat selain dr IBADAH ,roh2 itu akn pulang dgn megucapkn 1 perkataan CELAKALAH3..X wahai maknusia hng sampai d kbr nya dn d tanya oleh malaikat ? Apa yg waris kau seng buat.celakalah3x mrk.jd ALHAMDULILLAH kpd ustad2 ahli sunah wal jamaah ana menguap jazakumullahu khair wa khairal jaza.smg Allah swt DN Rosul saw sentiasa besama ustad dn d beri kesihat taufiq hidayah panjang umr wa zohoron wa batinan halan wama qolan syamilatan jamilatan likulli b niattin wa illah hadratien Nabi saw. Al faqer al dawani n fmly.

    Reply
  9. author

    ajak usien4 weeks ago

    Sangat setuju dengan Nurul Nadiah Jaffar

    Reply
  10. author

    Nurul Nadiah Jaffar4 weeks ago

    Dalam radio hanya menggunakan deria pendengaran je. Kat tv seseorang pendakwah mesti menggunakan medium yg berbeza. Kalau la kat tv, sampaikan dakwah ng nada yg biasa. Tak ke tidur penonton tersebut. Fikir lah sebelum bercakap. 🙂

    Reply
  11. author

    Haqeem Zain4 weeks ago

    sye rasa klw senda gurau tu di kurangkn sikit lebih baik..dah jadi kebiasaan kebanyakan ustaz2 dimalaysia ini menyampaikn ilmu dengan selitkn terlalu banyak gurauan..hinggakn yg hadir dan mendengar terkekeh kekeh ketawa,kpd saudara2 sye yg cintakn ilmu,cuba lihat atau dengar ikim fm yg jadi ustaz jemputannya USTAZ PAHROL JUOI..cara penyampaian yg sungguh bekesan meskipun tanpa gurau senda,

    Reply
  12. author

    zack zul4 weeks ago

    mengingati mati membuatkan sesorg itu ingt Allah dan takutkan kejahatan.. in sha Allah

    Reply
  13. author

    Fathiyah aziz4 weeks ago

    De1

    Reply
  14. author

    SuperKay924 weeks ago

    boleh nanes ase takut bila dengar ni ..hmm

    Reply
  15. author

    Wan Ahmad Zhafran Wan Roslan4 weeks ago

    Surah Qaf (16-30)

    Reply
  16. author

    Muhammad Fazli4 weeks ago

    Alhamdulillah

    Reply
  17. author

    Muhammad Safwan4 weeks ago

    surah Qaf ayat 16- 30…wallahualam

    Reply
  18. author

    Effa Nazira4 weeks ago

    ayat yg ustaz baca tu dari surah apa ye? ada sesiapa tahu?

    Reply
  19. author

    afiq johny4 weeks ago

    UAI=suka buat lawak spontan
    UHB=suka buat lawak berlagu

    Reply
  20. author

    muhammad norman4 weeks ago

    ? … N.

    Reply

Leave a Reply